Qui som?

Després de visitar diverses vegades el país més petit de l'Àfrica, Gàmbia, ens hem adonat que compartir és millor que donar, molt millor. Som un grup d'amics, que ens hem sensibilitzat amb la població Mansajang Kunda, a la regió anomenada Basse Santa Su, es tracta d'una zona molt allunyada de la capital, a l'interior del país.

L'Associació Boobokunda sorgeix de la inquietud de millorar la qualitat de vida infantil i el desenvolupament sostenible comunitari. No vam rebre sous i tots els nostres despeses són al nostre càrrec. La nostra aportació a part d'econòmica, és de temps, treball i dedicació.

ENS COMPROMETEM

Dur a terme els projectes solidaris a Gàmbia.

Sensibilitzar, formar i educar la societat.

Gestionar el desenvolupament dels projectes seguint el pla d'actuació.

Obtenir recursos per poder dur a terme els projectes.

Difusió dels projectes realitzats per donar a conèixer la problemàtica i així conscienciar la societat.

Organitzar esdeveniments per recaptar fons i obtenir ajuda tant econòmica com material.

TRANSPARÈNCIA (FINANÇAMENT I DESPESES)

L'ong Associació Boobkunda va ser constituïda recentment, pel que fa tot just pocs mesos que hem rebut les primeres donacions.

Hem dissenyat un gràfic per mostrar el percentatge d'inversió que s'ha fet en cada projecte segons el seu pla de desenvolupament.

Al final de cada exercici, estaran disponibles els informes i memòries anuals. Estem compromesos amb la transparència compartint sempre total informació amb claredat.

Els nostres projectes són per a l'Àfrica